Xornalismo é, escribir, publicar e transmitir o que non queren que se publique, escríbase e transmítase, o outro son "plumillas e relacións públicas da censura e a corrupción con premeditación e engano aos seus lectores".
CORES DO SALNÉS É UN BLO
G. Sobre todo crítico.

8 de febrero de 2018

CRECE A PRESENZA DOS VIÑOS DA D.O. RIAS BAIXAS NOS MEDIOS










O C. R.D.O. Rías Baixas fai un balance “moi positivo” da súa faceta mediática en 2017, ano no que se converteu no cuarto Consello Regulador de España con maior presencia en medios, escalando un posto con respecto a 2016. Así o corrobora un recente informe elaborado polo consultora Castro Galiana, que apunta que a presenza da D.O. Rías Baixas, as súas adegas e marcas na prensa de 2017 foi próxima ao 7%, incrementando as súas aparicións nun 1% e superando a Xerez. Preto de 200 millóns de lectores tiveron o ano pasado máis de 40 millóns de exemplares de diarios ou revistas que contiñan noticias desta denominación de orixe, as súas adegas e marcas. As noticias relativas a Rías Baixas só víronse superadas polas relacionadas coas denominacións de orixe Rioxa Cualificada (22,45%), Ribeira do Douro (8,39%) e Cava (7,15%). En momentos puntuais do ano, Rías Baixas mesmo chegou a situarse como o segunda D.O. máis mediática de España. Pola súa banda, as 125 actividades promocionais organizadas polo Consello Regulador en 2017 (salóns do viño, presentacións ou túneles do viño) chegaron a 7.447 profesionais do sector. Nelas participaron 275 marcas diferentes, pertencentes a 96 adegas desta denominación. Finalmente, un total de 88 catadores, xornalistas especializados en viños ou de lifestyle, educadores de viño, distribuidores e importadores visitaron a Denominación de Orixe Rías Baixas nas catorce misións inversas que se organizaron durante o pasado ano.







No hay comentarios:

Publicar un comentario

NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.